• A Takim
  • Ana Sayfa
    • Kurumsal
      • Kurucumuzdan
      • Eğitim Misyonumuz
      • Tarihçe/Fiziki Yapı
      • Yönetim Kadromuz
        • Yönetim Kurulu
        • Okul Müdürleri
        • Anaokulları
        • İlkokul & Ortaokul
        • Anadolu Lisesi
      • Akademik Bölümler
      • Öğretmen Eğitimi
    • Eğitim Programı
      • İlkelerimiz
      • Akademik Program
      • Öğrenci Gelişimin...
      • Kişiye Özgü Öğren...
      • Yabancı Dil
      • Kodlama Yaşamın H...
      • Bilim ve Bilim İn...
      • Canlı Kütüphane
      • Sanat
      • Spor
      • Toplum Hizmeti Pr...
    • Kampüs Hayatı
      • Formalar
      • Covid-19 Önlemleri
      • K12NET/İLETİŞİM S...
      • Bina Sağlamlık Ra...
      • Acil Durum Planları
    • Uluslararası Orga...
    • İnsan Kaynakları
    • İletişim
    • Kalite Yönetimi
      • Açık Rıza Formu
      • Bilgilendirme (Ay...
      • Çerez Politikaları
      • Kişisel Veri Sakl...
      • Kişisel Verilerin...
  • Site Haritası
Oyun Ve Öğrenme Köşeleri ___ Gelişim Koleji
.
Türkçe English
  • Ana Sayfa
  • Site Haritası
  • Anaokulları
      • Eğitim Programları
      • Gelişim Koleji Anaokulu
      • Sağlık
      • Kayıt Kabul
       
      a a a
           
      Gelişim Koleji
      Anaokulu
      a
      IAOSB - I
      Gelişim Çocukevi 
      a
      IAOSB - II
      Gelişim Çocukevi 
      a
  • İlkokul/Ortaokul
      • Eğitim ve Öğretim
      • Dersler
      • Eğitim Kadromuz
      • Psikolojik Danışmanlık...
      • Kayıt Kabul
      • Okul Ücretleri
      • Bursluluk Koşulları
      • Öğrenci-Veli El Kitabı
      • Okul Kuralları ve Önle...
      • Oryantasyon Günleri
      • Sınav Takvimi
      • Ödev Günleri
      • Öğretmen Görüşme Gün v...
      • Başarılarımız
      • Yarışmalar ve Etkinlikler
  • Lise
      • Eğitim ve Öğretim Prog...
      • Eğitim Kadromuz
      • Yurt Dışı Eğitim ve Da...
      • Psikolojik Danışmanlık...
      • Üniversite Sonuçları
      • Danışman Öğretmenlik S...
      • Okul Ücretleri
      • Öğrenci-Veli El Kitabı
      • Kayıt Kabul / Bursluluk
      • Üniversite Sınavına Ha...
      • Sınav Takvimi
      • Kısa Film Fesivali
      • Başarılarımız
      • Yayınlarımız
      • Veli Toplantı Tarihleri
      a a
      College Board /AP
      a
      Uluslarası Bağlantılar,
      Üyelikler ve Sınavlar
      a
      School
      Profile
      a

       

  • Mezunlar Derneği
  • IGJMUN
  • Kurumsal
    • Kurucumuzdan
    • Eğitim Misyonumuz
    • Tarihçe/Fiziki Yapı
    • Yönetim Kadromuz
      • Yönetim Kurulu
      • Okul Müdürleri
      • Anaokulları
      • İlkokul & Ortaokul
      • Anadolu Lisesi
    • Akademik Bölümler
    • Öğretmen Eğitimi
  • Eğitim Programı
    • İlkelerimiz
    • Akademik Program
    • Öğrenci Gelişimin...
    • Kişiye Özgü Öğren...
    • Yabancı Dil
    • Kodlama Yaşamın H...
    • Bilim ve Bilim İn...
    • Canlı Kütüphane
    • Sanat
    • Spor
    • Toplum Hizmeti Pr...
  • Kampüs Hayatı
    • Formalar
    • Covid-19 Önlemleri
    • K12NET/İLETİŞİM S...
    • Bina Sağlamlık Ra...
    • Acil Durum Planları
  • Uluslararası Orga...
  • İnsan Kaynakları
  • İletişim
  • Kalite Yönetimi
    • Açık Rıza Formu
    • Bilgilendirme (Ay...
    • Çerez Politikaları
    • Kişisel Veri Sakl...
    • Kişisel Verilerin...
  • Tanıtım Filmi
  • Basında Gelişim
  • Fotoğraf Galerisi
  • Gelişimde Beslenme
  •  Çocuk oyunla gelişir, oyunla büyür, oyun çocuğun en önemli işidir. İşte bu nedenle bahçede ve sınıfta oyun programımızın en önemli parçası. Unutmamak gerekir ki okul öncesi dönemde çocuğun en ciddi uğraşı oyun, en  önemli işi yine oyundur (Montaigne). Oyun çocuğun öğrenme laboratuvarıdır.
  • Gün içerisinde farklı türde oyun oynama fırsatları sunulmaktadır. Bu oyunlarla çocukların bilişsel, sosyal-duygusal, sosyal ve dil gelişimlerine  yönelik çalışmalar yer almaktadır.
  •  Her ay değişen öğrenme köşelerinde çocuklar deneme-yanılma yoluyla farklı konularda öğrenmelerine olanak sağlamaktadır. Çocuklar bu öğrenme köşelerinde  seçim yapmayı öğrendikçe ve seçimlerinin sorumluluğunu kabul ettikçe hayatları üzerindeki kontrolleri artmaktadır. Bu köşelerde çocuklar pek çok şeyi kendi kendine deneyerek öğrenmekte, kendisinde gizil güç olarak var olan yetenekleri geliştirmekte, birçok beceriyi zorlanmadan kazanmakta, dış dünyanın baskısından kurtulmaktadır. Çocuk bu köşelerde oynadığı oyunlarla insan ilişkilerini sergileyip onları yeniden yaşatır ve  yaşar. Ayrıca dil gelişimine önemli katkılar sağlamaktadır.
  • Okulumuzda tüm etkinliklerimizde ve proje çalışmalarımızda aktif öğrenme yöntem ve teknikleri uygulanmaktadır.

 

  • Akıl ve strateji oyunları
  • Yapılandırılmamış/Serbest oyun
  • Yarı yapılandırılmış oyun; öğretmen/ ya da çocuk tarafından başlatılan, çocukların aktif katılımıyla sürdürülen oyunlardır.
  • Yapılandırılmış oyunlar; çocukların gelişimsel ilerlemelerini desteklemek amacıyla kuralları başkası tarafından belirlenmiş oyun etkinliklerine küçük ve büyük gruplarda katılmasını kapsayan oyunlardır.
  • Çocukların öğrenme sürecine etkin katılımı, aktif öğrenme gruplarında yaşıtlarıyla etkileşimde bulunarak, zihinsel yeteneklerini kullanıp değişik öğretimsel işler üzerinde çalışarak ve  öz düzenlemeler yaparak gerçekleşir. 
  • Aktif öğrenme temelinde sosyal etkileşim olan, çocuğun ihtiyaçlarına cevap verebilen, zihinsel yeteneklerini kullanmasını sağlayan, kendi öğrenmesi ile ilgili kararlar almasına olanak veren, işbirliği becerilerinin ön plana çıktığı, bilişsel ve duyuşsal öğrenme ürünleri üzerinde olumlu etkileri kanıtlanmış, ek zaman, ek görevli, çalışma saatlerinin değiştirilmesi gibi düzenlemeler gerektirmeyen, mevcut ortamı, materyalleri değerlendiren, erken çocukluk eğitiminde her etkinlikte uygulanabilen bir yaklaşımdır.
  • Erken çocukluk döneminde çocuklar etkin öğrenenlerdir. Çocukların fiziksel ve sosyal deneyimleri onların yaşadıkları dünyayı anlamalarına ve bilgiyi yapılandırmalarına yardım etmektedir. Okulumuzda içinde oyun, eğlence ve sürpriz öğelerinin olduğu çocukların merak duygusuna cevap veren, keşfederek öğrenmenin gerçekleştiği öğretimsel işlerle aktif öğrenme yöntem ve teknikleri (Tereyağ-ekmek, yuvarlak masa, köşelenme, işbirlikli öğrenme, gez-birleş-ayrıl, öykü yolu, istasyon, vb)   kullanılmaktadır. Aktif öğrenme uygulamaları okulumuzda çocukların ilişki kurma ihtiyaçlarını birbirleriyle kurdukları sosyal etkileşim yoluyla gidererek öğrenme enerjilerini öğrenmeetkinliklerine etkin bir şekilde katmaktadır. 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk,Atatürk Köşesi
  • K12NET
  • Kampüs Kart
  • GelişimMail
  • Facebook
  • Twitter
  • İnstagram
  • Youtube
  • Linkedin
  • CanlıYayın
Bizi Takip Edin
© Copyright 2014 | GELİŞİM KOLEJİ
  Tasarım ve Yazılım MaviPiksel Çerez Politikası

‹ › ×